VV SNEEK WIT ZWART JO19-2 - OEVERZWALUWEN JO19-1

Molenkrite 132
8608XK
SNEEK

Zaterdag 4 februari 2023.

De wedstrijd vond plaats om 14:30 in Sneek. Tegen Sneek wit-zwart onze eerste competitiewedstrijd ging van start..

De aftrap begon, we begonnen best wel sterk kregen veel kansen maar maakte ze niet af terwijl de kansen die we kregen er wel gewoon in moesten gaan. We speelden een uitstekende eerste helft en kwamen door een wereldgoal van Thijs op voorsprong het was een geweldig doelpunt waardoor we de rust in gingen met een 0-1 voorsprong.

Rust…

De tweede helft begon. Hun hadden aftrap en begonnen niet scherp daardoor kregen we heel snel een tegendoelpunt waardoor het 1-1 stond. Voor de rest was de tweede helft alleen vechten voor de overwinning we hebben gestreden en in de laatste paar minuten scoorde Jurgen 1-2 onze reddende engel door zijn mooie goal en de wereldgoal van Thijs hebben we de 3 puntje mee naar Koudum genomen.

Eindstand: 1-2.