Oeverzwaluwen JO19-1 - Zeerobben JO19-2

Ds L Tinholtstraat 5
8723CW
KOUDUM

Zaterdag 8 oktober moesten we thuis spelen tegen Zeerobben jo19-2. Deze wedstrijd was tegen de nummer 1. We begonnen aan de eerste helft de eerste paar minuten gingen heel erg goed na 8 minuten hadden we dan ook een grote kans mark schoot de bal richting de goal. De bal gaat langs de keeper 1-0 voor Oeverzwaluwen. Na een paar minuten na de eerste goal spelen we de bal goed over en wordt de bal voorgezet de bal komt bij Douwe terecht die de bal met een hakje naar Rowan toe paast rowan schiet de bal op doel Goal! 2-0 voor oeverzwaluwen.  We spelen de bal goed naar elkaar toe en geven de tegenstanders weinig kans om op doel te schieten. We hadden de eerste helft nog wel aardig wat kansen maar maakten ze niet af. Het einde van de eerste helft. Tweede helft begint er zijn wissels ingekomen. We spelen de bal rustig naar elkaar toe. Er gebeuren in de tweede helft veel overtredingen waardoor de tegenstanders geïrriteerd raken omdat hun graag willen scoren.  De tegenstander krijgen na het eerste kwartier steeds meer kansen. Martijn had veel goede reddingen. Zeerobben kwam steeds dichter bij een doelpunt. Tien minuten voor het einde van de wedstrijd krijgt de tegenstander een vrije trap. Toen maakte een van ons een overtreding op de tegenstander penalty! De speler neemt de penalty en scoort 2-1, goal voor Zeerobben. De laatste vier minuten krijgt Zeerobben een kans om gelijk te maken ze pakken de bal af op onze kant. En dan schiet de tegenstander de bal op het doel. Goal! 2-2, goal voor Zeerobben.  Na de aftrap proberen we nog één kans te creëren. Werner legt de bal voor het goal Stephano schiet maar de keeper houdt de bal tegen. Eindstand 2-2.

Durk Harmen de Jong