Onderlinge wedstrijden jeugd een succes

Stephano Eerkes (intikker)
Stephano Eerkes (intikker)

24 oktober 2020 10:30

Bonne jansen

Onbekend

Officiële wedstrijden worden niet gespeeld op dit moment. Niet leuk natuurlijk om  niet even een balletje te kunnen trappen met je voetbalmaten. Gelukkig mag de jeugd nog wel trainen. En voor een leuke invulling op zaterdag heeft de jeugdcommissie wat activiteiten bedacht.

Gisteren werden onderlinge wedstrijden gespeeld van JO7 t/m JO17. Het werd een leuke morgen met allemaal blije voetballers. Om de teams ongeveer even sterk te maken werden soms wat spelers uitgewisseld.

De laatste partij die gespeeld werd, onder leiding van Bonne Jansen, was JO17 tegen JO15. Zoals gezegd, er werd ook hier een beetje gehusseld.  De JO15 spelers konden ook wat optrekken aan de sterkere spelers, dat was ook wel mooi om te zien. Alle doelpuntenmakers kwamen van JO17 spelers. Stephano scoorde 4x, Dytmer 2x en Brent 1x.  Na 2x 40 minuten spanning was de eindstand 4-3 voor JO17 (of JO15?)

We zullen zien wat de jeugdcommissie een volgende keer in petto heeft!