Vertrouwen

12 september 2020 12:30

Zaterdag 11 september 2020
Competitie wedstrijd: Oeverzwaluwen VR1 tegen Makkum VR1

De eerste wedstrijd van de competitie is een feit! Na weken van stilzitten mogen wij eindelijk weer los! Vorige week mochten wij al in actie komen tegen QVC in de bekercompetitie, alhoewel deze wedstrijd wordt verloren, is er progressie te zien.

We hebben er zin in! We geloven steeds meer in ons kunnen, en het vertrouwen is er om nu eens punten te gaan pakken!

Helaas wordt de wedstrijd verloren met een 1-6 verlies. Makkum zit tactisch net iets beter in het spel in vergelijking met de dames van de Oeverzwaluwen. Er is communicatie in het veld en ze zijn beter op elkaar ingespeeld.

Niettemin wordt er wel gescoord door Rowanne Terpstra met een assist van Derphine Taylor. Onder luid gejuich van het publiek, genieten wij even van de moment. Wat een heerlijk gevoel! Dit schept vertrouwen, niks is onmogelijk zolang je maar durft!

Het team wordt steeds hechter, en werkt hard om zich verder te ontwikkelen in het spel. Het is dan ook nog maar een kwestie van tijd, dat onze eerste overwinning een feit is!

NB. Van de wedstrijd vorige week tegen QVC zijn foto's gemaakt; bijgevoegd.