Overwinning van JO15

Oeverzwaluwen JO15-1

Flevo Boys JO15-3

3 oktober 2020 10:30

Wedstrijdverslag Oeverzwaluwen JO15-1 VS Flevo Boys JO15-3 (03-10)

We gingen eerst met z’n allen op de teamfoto.

Na de teamfoto kregen we de opstelling te horen en wat er van ons verwacht werd. Hierna gingen we de warming up doen en begonnen we uiteindelijk met de wedstrijd tegen Flevo boys JO15-3. IN het begin hadden we heel veel kansen op doel maar wij maakten helaas niet een goal. Toen gingen hun 1 keer in de aanval en maakten gelijk een goal. (0-1) Kort daarna scoorden wij de gelijkmaker (1-1) en daarna kwamen we op voorsprong (2-1). Toen was het rust.

We gingen naar de kleedkamer om wat te drinken en kregen te horen dat het wel goed ging alleen moesten we elkaar meer coachen en helpen. We liepen naar het veld. We begonnen sterk en we scoorden de 3-1.  Na een mooie actie van de rechtsbuiten van Flevo boys maakten zij de 3-2. Hierna bleven wij goed voetballen en scoorden wij al snel de 4-2. Toen werden zij boos op de scheids en dit kwam voordelig voor ons uit. Jasper speelde een aantal man goed uit en scoorde de 5-2! In het slot van de wedstrijd maakten wij nog de 6-2.

Geschreven door: Douwe Schotanus

Kijk ook eens op de website bij het team JO15-1 en klik op de button wedstrijdverslagen. Daar is het verslag van zaterdag te vinden, maar ook andere informatie over het team.

In onze mobiele app, kun je in het menu (de lijntjes linksboven), onderaan je favoriete team(s) aanzetten. Vervolgens kun je alles over het team te weten komen en ook het wedstrijdverslag lezen en bijvoorbeeld ook de teamfoto bekijken.