3-1 winst voor JO15 in beker

Oeverzwaluwen JO15-1

onbekend
Mark Bergsma (schot)
Thijs van der Veen (vrije trap)

Groep 3 34

29 augustus 2020 10:00

We moesten op zaterdag 29 augustus voetballen tegen SJO DFC JO15-2 in de beker

We begonnen de wedstrijd goed, al snel stonden we 0-1 voor door een goal van Mark daarna kregen we nog wat kansen, maar we begonnen wat slordiger te spelen daardoor kreeg DFC wat kleine kansen maar er werd niet gescoord. Toen was het rust in de tweede helft begonnen we niet zo sterk en waren we slordig daardoor scoorde de DFC al snel de 1-1, daarna kregen hun en wij nog wat kansen en DFC kreeg een penalty onterecht, ik hield de penalty tegen kort daarna scoorde Mark de 1-2. Toen waren wij de betere ploeg en op het einde van de wedstrijd scoorden wij de 1-3 uit een prachtige vrije trap van Thijs, dit was tevens de eindstand.

Geschreven door Martijn keeper van jo15-1