Oeverzwaluwen JO17-1 - Creil-Bant JO17-1

Ds L Tinholtstraat 5
8723CW
KOUDUM

Wij hadden zaterdag 23 september een thuiswedstrijd tegen Creil- Bant.

1ste helft

We begonnen de wedstrijd niet geweldig, we maakten slordige fouten en de tegenstander had een paar kleine kansen.
Later in de 1ste helft kregen wij wat kansen en daar gingen er 3 van in. een spitsengoaltje uit een corner, een lange bal van achter die werd afgemaakt en een goal na het omspelen van de keeper..

2e helft

De 2e helft kreeg Creil- Bant weer een paar goede kansen maar dat leidde tot niks, wij maakten er wel nog 2, een fijne treffer van de captain, met de 020 aanvoerdersband om die die beter thuis kan laten. De andere goal werd in een rebound benut door de 2e spits. In de 2e helft werd het soms een beetje onsportief en dachten sommigen dat ze een karate wedstrijd hadden, er vielen geen goals meer en het bleef bij een 5-0 overwinning..

Jelke Haytema