Zeerobben Jo19-2 Oeverzwaluwen Jo19-1

Wedstrijdverslag

Zaterdag 5 november
 Zeerobben Jo19-2 Oeverzwaluwen Jo19-1

1ste helft: we begonnen de wedstrijd niet geweldig, we creëerden geen kansen en Zeerobben speelde beter maar kreeg ook niet heel veel grote kansen omdat het verdedigend bij ons wel goed stond. We gingen met een 0-0 stand de kleedkamer weer in.

2e helft: we begonnen beter aan de 2e helft dan de eerste, we kregen wat kansjes . Na ongeveer 20 minuten onderschepten we de bal en scoorden we daarna door een goal van Stephano, we stonden op voorsprong. Daarna was het vooral verdedigen en kreeg Zeerobben de grotere kansen. Ongeveer 10 minuten voor het einde kreeg Zeerobben een penalty omdat er hands werd gemaakt in de 16. De penalty werd binnengeschoten en zo werd het 1-1 dit is ook de einduitslag.

Jelke Haytema J019-1