Geen punten sweltsjes twa.

Urk 6

1 oktober 2022 12:30

H. Bruggenkamp

Sportpark De Sandobbe
Ds L Tinholtstraat 5
8723CW
KOUDUM

Zaterdag was het weer zover, een matchday tegen urk6.

Nadat er een aantal van de talenten de dag voor matchday, een lokaal feest in marum hadden bezocht waren er een paar brakke kopjes, dit mocht best van de trainer maar als dat in het veld maar niet zichtbaar was, oei.

Een prachtige teamfoto werd geschoten met nieuwe talenten, oude rotten, oude zeuren, nieuwe zeuren, oude geblesseerden, aankomen waaien talenten, en het 4tal brakke knibbels waren ook aanwezig op de foto. Wietze Peterson stond er mooi op, ps:we hebben je nodig Wietze.

Allereerst moet ik melden dat urk 6 een fatsoenlijke ploeg is om tegen te spelen geen nare bedoelingen achteraf waarvoor hulde.

De opstelling van ons sterrenteam

Keeper vlnr: freddy veenstra

Verdediging vlnr: sven DC, roelof tiny house, tinus heftruck, en zanger merkus (basis debuut)

Middenveld vlnr: domingus, sperend, nilla, en young kiepeboer

Voorin: Allard oorlog en good old young jan H.

Nu naar de wedstrijd,

De opstelling staat, tactieken zijn besproken het spel is best prima alleen weten we niet te scoren. Het spel golft heen en weer en heen en weer en heen en weer. Veel ballen die makkelijk lijken te zijn worden slecht ingespeeld de ene bal is de andere niet maar! De intentie is er nu alleen nog een beetje geluk en voetbal gogme. Freddy veenstra keept prima houdt er ook 1 a 2 kansen keurig van het scorebord af. Wat ons niet lukt, lukt urk wel na een kleine glijpartij van een van onze talenten is het 0-1 jammer. Het was niet nodig

We weten het net net net net net te vinden.

Even later meende een oft andere middenvelder net voor de 16 te kunnen voetballen, god straft meteen 0-2. Onnodig wat ons betreft maar we maken het onszelf erg moeilijk. Positief blijven!

2e helft,

Het spel is vele malen beter kansen genoeg alleen word er van deze kansen geen 1 verzilverd... Erg jammer we komen hierdoor wat vaker in de problemen omdat urk door blijft drukken onze kansen blijven komen 4 a 5 keer wordt er iemand 1 op1 gezet. De keeper van urk stond prima op zijn plek. Even later gaat het hard met de stand een vertekend beeld word getoond op het scorebord 0-5 niet echt de uitslag kwa spel wat er bij werd getoond.

Volgende week de goeie dingen weer laten zien en knallen met zn allen! We zullen door moeten drukken om de punten binnen te halen wat ons zeker gaat lukken!!

Bekijk de teamfoto op ons talenten pagina @sweltsjestwa,

Volgende week wolvega 2,

Half 3 in wolvega support your locals